Glansholms Bokhandel & Antikvariat 
Köprevolutionen - hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring - Inbunden
Beställningsvara, 423 kr
 Information från förlaget 

Köprevolutionen - hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring

Av Malin Sundström, Patrik Stoopendahl, Pernilla Jonsson

Bok-
presentation:
Köprevolutionen - hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Författar-
presentation:
Malin Sundström
Inbunden
Beställningsvara, 423 kr

Morgondagens marknadsplats är digital. Med den här boken får du de nödvändiga insikter som hjälper dig att tänka framåt och ställa de rätta frågorna.

Läs mer
Digitaliseringen av samhället är en av vår tids största och mest omvälvande förändringar. Med den nya tekniken blir konsumenten och därmed även köpprocessen allt mer digital, och det ritar helt om förutsättningarna för många verksamheter.
I den pågående ”köprevolutionen” står handeln i frontlinjen – dess gränssnitt digitaliseras snabbt. Digitaliseringen av köpet får dock konsekvenser långt utanför handelns gränser. Alla måste förstå vad som händer när det är konsumenterna som styr (och inte varumärkena), att köprevolutionen får konsekvenser för hela vårt sätt att göra affärer, från marknadsföring och varumärkespositionering till affärsmodeller och hur vi organiserar oss.
Den här boken hjälper dig att förstå vad den digitaliserade köpprocessen betyder för just era kunder och er affär. Den hjälper dig att tänka nytt, att tänka konsumentcentrerat, att tänka digitalt.

Om författarna
Dr Pernilla Jonssons specialitet är att omvandla konsumenters röst till strategisk affärsnytta, och hon har väglett flera multinationella bolag inom varumärkespositionering, innovation och marknadsstrategi. Pernilla är i dag verksam på Ericsson ConsumerLab där hon ansvarar för affärsutveckling utifrån global konsumentinsikt.
Patrik Stoopendahl är affärsantropolog och konsult på analysföretaget Kairos Future. Till vardags stöttar han företag och organisationer i utvecklingen av strategier, kommunikationsidéer och nya koncept utifrån djuplodande analyser av nordisk och internationell konsumtionskultur.
Ek.dr Malin Sundström forskar om kunders beteenden, attityder och köpbeslut. Hon arbetar tillsammans med företag och organisationer och har lång erfarenhet av uppdragsforskning inom digital handel och konsekvenserna för framtidens butiker. Malin är akademisk föreståndare för SIIR, Swedish Institute for Innovative Retailing, vid Högskolan i Borås

Utgåvor

Inbunden
Förlag: Liber
Lagerstatus: Beställningsvara
Utgivningsdatum: 20150918
9789147116959

Bok: 259336

Anmäl textfel

Sveriges ledande muminåterförsäljare
Sveriges största sortiment av muminmuggar, och ytterligare hundratals muminprodukter. Till muminavdelningen
Pocket 8 kr/styck
Alltid i Glansholms Antikvariat, fler än 2000 pocket, 8 kr/styck.
Visa listning
Inbundet 19 kr/styck
Alltid i Glansholms Antikvariat, fler än 2000 inbundna böcker, 19 kr/styck.
Visa listning
 

Boktoppen

Den sista grisen

av Horace Engdahl
Inbunden, Finns i lager, 271 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Oanade konsekvenser

av Elizabeth George
MP3 CD, Finns i lager, 280 kr
Storpocket, Finns i lager, 140 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Blå stjärnan

av Jan Guillou
Inbunden, Finns i lager, 289 kr
MP3 CD, Finns i lager, 298 kr

Mördar-Anders och hans vänner (samt en och annan ovän)

av Jonas Jonasson
MP3 CD, Finns i lager, 298 kr
CD-skiva, Finns i lager, 352 kr
Inbunden, Finns i lager, 289 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Playground

av Lars Kepler
Storpocket, Finns i lager, 140 kr

STHLM DELETE

av Jens Lapidus
MP3 CD, Finns i lager, 280 kr
Storpocket, Finns i lager, 140 kr
Pocket, Finns i lager, 78 kr
Litteraturmagazinet listar
Litteraturmagazinet listar

LitteraturMagazinet tipsar

Jack

av Christina Lindström
Inbunden, Finns i lager, 172 kr

Starkare än magi

av V. Florian
Häftad, Finns i lager, 109 kr

Fiskarmännen

av Chigozie Obioma
Pocket, Finns i lager, 69 kr

H som i hök

av Helen Macdonald
Inbunden, Finns i lager, 280 kr

Avd. för grubblerier

av Jenny Offill
Inbunden, Finns i lager, 262 kr
CD-skiva, Finns i lager, 367 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Tackla hatet

av Ordfront Förlag
Inbunden, Finns i lager, 271 kr

Pockettoppen

Avdelning 73

av Sofie Sarenbrant
MP3 CD, Finns i lager, 298 kr
Pocket, Finns i lager, 78 kr

Järnblod

av Liza Marklund
Inbunden, Finns i lager, 289 kr
Storpocket, Finns i lager, 140 kr
Pocket, Finns i lager, 69 kr

Öppnas i händelse av min död

av Liane Moriarty
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Falleri, fallera, falleralla

av Carin Gerhardsen
Pocket, Finns i lager, 69 kr

Vårjakt i Rosengädda

av Emma Hamberg
Pocket, Finns i lager, 69 kr
Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Kundtjänst, vardagar 9-16: 070-692 50 50
LitteraturMagazinet
Redaktör: Sandra Sandström
Ansvarig utgivare: Linus Glansholm
Teknik: Framkant Media AB
Annonsera:  Framkant Media AB
Webbplatsen ligger i Framkantoch drivs av SpaceLoops CMS v.0.4.2