Söker du efter "När kartan förändrar affärslandskapet" av Richard Normann? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
När kartan förändrar affärslandskapet
Av Richard Normann

Bok- presentation: |
När kartan förändrar affärslandskapet |
Författar- presentation: |
Richard Normann |
![]() |
Vårt samhälle kräver ett nytt synsätt när det gäller strategi. Här redovisas en ny och originell modell för att analysera verksamheten och skapa en annorlunda framtid för företag som är beredda till verkligen radikalt nytänkande.
Läs mer
Utmaningen för dagens ledare ligger i att dels förmå översätta en framtidsvision till tydliga målsättningar genom att omtolka affärssystem och värdeskapande, dels säkerställa den process där medarbetarna byter tankemönster för att kunna omvandla vision och målsättningar till faktiska resultat.
Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2002 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.
Utgåvor
Vårt samhälle kräver ett nytt synsätt när det gäller strategi. Här redovisas en ny och originell modell för att analysera verksamheten och skapa en annorlunda framtid för företag som är beredda till verkligen radikalt nytänkande.
Bok: 115963
Anmäl textfel