Söker du efter "Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion" av Richard Normann? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion
Av Richard Normann

Bok- presentation: |
Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion |
Författar- presentation: |
Richard Normann |
![]() |
Utgåvor
Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga.
Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga.
Läs mer
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.
Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.
Bok: 217840
Anmäl textfel