Glansholms Bokhandel & Antikvariat 
Glansholms Bokhandel & Antikvariat

Våra experter hjälper dig eftersöka "Premium-, volym- eller budgetmärke? - lär känna ditt varumärkes potential" - utan extra kostnad

Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.

Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.

Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.

Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.

Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Efterlys "Premium-, volym- eller budgetmärke? - lär känna ditt varumärkes potential"

Din epostadress, vi hör av oss till dig!

Ditt mobiltelefonnr. För sms-kontakt.

Pristak. Pristaket påverkar inte priset på boken du erbjuds - däremot påverkar det hur sannolikt det är att vi kan hjälpa dig. Ett lågt satt pristak gör att vi står över ex från auktioner, samlare och professionella handlare, i regel tar det då flera månader längre tid att finna boken.

Önskemål om utgåva, skick, eller dina frågor.


 Information från förlaget 

Premium-, volym- eller budgetmärke? - lär känna ditt varumärkes potential

Av Anders Parment

Bok-
presentation:
Premium-, volym- eller budgetmärke? - lär känna ditt varumärkes potential
Författar-
presentation:
Anders Parment

Vad karaktäriserar premium-, volym- och budgetvarumärken? Vad är styrkorna och svagheterna? Vad händer om ett varumärke ligger mellan två kategorier? Kan man utveckla det att gå från en kategori till en annan? Hur marknadsför man dem? De här och många andra frågor besvaras i boken.

Läs mer
Boken tar sin utgångspunkt i varumärkets profil och exklusivitet, och visar hur olika typer av varumärken kan bli starka med hjälp av olika metoder och strategier. Den visar att vägen är olika, beroende på organisationens förutsättningar. Ett antal områden – hur varumärket uppfattas idag, organisationens identitet och resursbas samt produktutbudet – analyseras för att avgöra potentialen i varumärket. För varje område visar boken faktorer som karakteriserar premium-, volym- och budgetmärken. Genomgående ges företagsexempel. Boken integrerar på ett lättillgängligt sätt kunskaper om grundläggande marknadsföringstänkande – såsom segmentering, kundbeteende och varumärkesstrategi.

Om författarna
Anders Parment är ek.dr i företagsekonomi vid Linköpings universitet, School of Management. Han är också verksam som konsult och föreläsare i näringslivet. Han har tidigare gett ut boken Distributionsstrategier på Liber.

Utgåvor

Inbunden
Förlag: Liber
Lagerstatus: Definitivt slut

Vad karaktäriserar premium-, volym- och budgetvarumärken? Vad är styrkorna och svagheterna? Vad händer om ett varumärke ligger mellan två kategorier? Kan man utveckla det att gå från en kategori till en annan? Hur marknadsför man dem? De här och många andra frågor besvaras i boken.

Utgivningsdatum: 20060831
9789147086108

Bok: 116969

Anmäl textfel

Sveriges ledande muminåterförsäljare
Sveriges största sortiment av muminmuggar, och ytterligare hundratals muminprodukter. Till muminavdelningen
Pocket 8 kr/styck
Alltid i Glansholms Antikvariat, fler än 2000 pocket, 8 kr/styck.
Visa listning
Inbundet 19 kr/styck
Alltid i Glansholms Antikvariat, fler än 2000 inbundna böcker, 19 kr/styck.
Visa listning
 

Boktoppen

Den sista grisen

av Horace Engdahl
Inbunden, Finns i lager, 271 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Oanade konsekvenser

av Elizabeth George
MP3 CD, Finns i lager, 280 kr
Storpocket, Finns i lager, 140 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Blå stjärnan

av Jan Guillou
Inbunden, Finns i lager, 289 kr
MP3 CD, Finns i lager, 298 kr

Mördar-Anders och hans vänner (samt en och annan ovän)

av Jonas Jonasson
MP3 CD, Finns i lager, 298 kr
CD-skiva, Finns i lager, 352 kr
Inbunden, Finns i lager, 289 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Playground

av Lars Kepler
Storpocket, Finns i lager, 140 kr

STHLM DELETE

av Jens Lapidus
MP3 CD, Finns i lager, 280 kr
Storpocket, Finns i lager, 140 kr
Pocket, Finns i lager, 78 kr
Litteraturmagazinet listar
Litteraturmagazinet listar

LitteraturMagazinet tipsar

Jack

av Christina Lindström
Inbunden, Finns i lager, 172 kr

Starkare än magi

av V. Florian
Häftad, Finns i lager, 109 kr

Fiskarmännen

av Chigozie Obioma
Pocket, Finns i lager, 69 kr

H som i hök

av Helen Macdonald
Inbunden, Finns i lager, 280 kr

Avd. för grubblerier

av Jenny Offill
Inbunden, Finns i lager, 262 kr
CD-skiva, Finns i lager, 367 kr
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Tackla hatet

av Ordfront Förlag
Inbunden, Finns i lager, 271 kr

Pockettoppen

Avdelning 73

av Sofie Sarenbrant
MP3 CD, Finns i lager, 298 kr
Pocket, Finns i lager, 78 kr

Järnblod

av Liza Marklund
Inbunden, Finns i lager, 289 kr
Storpocket, Finns i lager, 140 kr
Pocket, Finns i lager, 69 kr

Öppnas i händelse av min död

av Liane Moriarty
Pocket, Finns i lager, 73 kr

Falleri, fallera, falleralla

av Carin Gerhardsen
Pocket, Finns i lager, 69 kr

Vårjakt i Rosengädda

av Emma Hamberg
Pocket, Finns i lager, 69 kr
Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Kundtjänst, vardagar 9-16: 070-692 50 50
LitteraturMagazinet
Redaktör: Sandra Sandström
Ansvarig utgivare: Linus Glansholm
Teknik: Framkant Media AB
Annonsera:  Framkant Media AB
Webbplatsen ligger i Framkantoch drivs av SpaceLoops CMS v.0.4.2