
Våra experter hjälper dig eftersöka "Professional Marketing" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Professional Marketing
Av Björn Axelsson, Henrik Agndal

Bok- presentation: |
Professional Marketing |
Författar- presentation: |
Björn Axelsson |
![]() |
Utgåvor
Professional Marketing is a basic marketing textbook. Its starting point is the question “What do marketers do?”. In pursuing this question, the authors look at several different perspectives on marketing, such as the roles played by marketers in organizations and society, and the various actors that are involved in and affected by marketing. The authors also discuss how marketers should think and act in different situations, e.g. whether they focus on consumers or business customers, if they sell goods or services, or whether they target international markets.
In addition to timeless topics like segmentation, positioning, market research and buying behaviour, the book also addresses a number of special marketing themes. These include relationship marketing, key account management, value process logic, viral marketing, product placement, marketing and postmodernism, ethics, social marketing, customer care, service-dominant logic, and internal marketing. Throughout the book the authors draw on research as well as their own experiences to guide the reader through the marketing maze, using illustrative examples from theory and practice. Based on a Swedish edition, the first English version has been updated with new research findings and current cases.
Although Professional Marketing is primarily intended for introductory marketing courses at university level, it is also suitable for corporate education programs and self-study. It contains a large number of marketing decision-making tools and real-life cases, which means that Professional Marketing is also a valuable asset for marketers who need inspiration in their daily work.
Bok: 194456
Anmäl textfel