
Våra experter hjälper dig eftersöka "Apple World : Core and Periphery in a Trans-national Organizational Culture" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Apple World : Core and Periphery in a Trans-national Organizational Culture
Av Christina Garsten

Bok- presentation: |
Apple World : Core and Periphery in a Trans-national Organizational Culture |
Författar- presentation: |
Christina Garsten |
![]() |
Utgåvor
Increasingly, large-scale organizations are spreading their activities across great distances and contributing to the web of global interconnectedness. Frequent travelling and use of media technologies enable its dispersed members to develop and maintain social organization and a sense of community. This book endeavors to describe cultural dynamics as they are expressed in center-periphery relationships at Apple Computer in Silicon Valley, Paris, and Stockholm. Who are the people working at these sites? What are the practices and ideas that influence them in their everyday worklife? How do they relate to influences from headquarters or top management?
Concomitant with the span of social relations is an increasing consciousness of the world as one single place in which to conduct business and a heightened concern with matters of cultural identity, both translocal and local. Globalization engenders a reflexive stance towards the vulture of the organization and spurs ongoing efforts to produce both cultural similarity and difference within interlinked places If deliberately constructed an communicated values and meanings form the core of Apple culture, there is a lively periphery of reinterpretations, additions and modifications shaped at other levels and locales within the company. Apple stands out as an are in which the meditation and confrontation of cultural influences reveal themselves in both eye-catching and thought-provoking patterns.
Bok: 134162
Anmäl textfel