
Våra experter hjälper dig eftersöka "Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling
Av Henrik Uggla

Bok- presentation: |
Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling |
Författar- presentation: |
Henrik Uggla |
![]() |
Nästan all litteratur kring varumärken bygger på att starka varumärken ska byggas upp. Här utmanas den traditionella synen på varumärkesstrategi och en ny modell presenteras.
Läs mer
Organisation av varumärken strävar mot att ge ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer. I boken diskuteras varumärket utifrån såväl kundens som företagets perspektiv, hur krafter i omgivningen påverkar varumärket och de viktigaste varumärkesteorierna.
Om författarna
Henrik Uggla är Ph.D. i Strategic Brand Management. Han forskar kring varumärkesallianser och framtidstrender inom brand management vid INDEK, KTH i Stockholm.
Utgåvor
Nästan all litteratur kring varumärken bygger på att starka varumärken ska byggas upp. Här utmanas den traditionella synen på varumärkesstrategi och en ny modell presenteras.
Bok: 115903
Anmäl textfel