
Våra experter hjälper dig eftersöka "HANDEL Praktisk marknadsföring B Fakta och Övningar" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

HANDEL Praktisk marknadsföring B Fakta och Övningar
Av Cege Ekström, Dan Lokander, Karl Erik Carlsson, Ulf Levin

Bok- presentation: |
HANDEL Praktisk marknadsföring B Fakta och Övningar |
Författar- presentation: |
Cege Ekström |
![]() |
Boken ger fördjupade färdigheter i marknadsföring i butik och andra handelsföretag. Faktatext, praktiska exempel, företags- och yrkesporträtt ger inblick i allt från marknads- och säljplanering till kampanjer, reklam och exponering. Boken bygger på en flexibel blandning av traditionellt klassrumsarbete och ett laborativt arbetssätt som stimulerar till fördjupning, informationssökning och kontakter med näringslivet.
Läs mer
I läromedlet ingår:
- Konsumtions- och köpvanor
- Marknads- och säljplanering
- Marknadsundersökningar
- Kampanjer och säljstöd
- Intern marknadsföring
- Butiksinredning och säljmiljö
- Skyltning och exponering
- Annonsering och direktreklam
- Aktiviteter och evenemang
- Lagar och etik
Utgåvor
Boken ger fördjupade färdigheter i marknadsföring i butik och andra handelsföretag. Faktatext, praktiska exempel, företags- och yrkesporträtt ger inblick i allt från marknads- och säljplanering till kampanjer, reklam och exponering. Boken bygger på en flexibel blandning av traditionellt klassrumsarbete och ett laborativt arbetssätt som stimulerar till fördjupning, informationssökning och kontakter med näringslivet.
Bok: 115852
Anmäl textfel