
Våra experter hjälper dig eftersöka "Den lojala kunden" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Den lojala kunden
Av Magnus Söderlund

Bok- presentation: |
Den lojala kunden |
Författar- presentation: |
Magnus Söderlund |
![]() |
Någonting har hänt inom marknadsföringen. Allt fler vill veta hur man lyckas behålla befintliga kunder. Kundlojalitet har blivit ett nyckelord. Kanske är det dags att mynta det nya begreppet lojalitetsföring?
Läs mer
Den lojala kunden försöker reda ut begreppen genom att lämna svar på frågor som: Vad är kundlojalitet? Vad är det som driver fram lojaliteten? Vad kan lojalitetsföraren göra? Vilka blir konsekvenserna av kundlojalitet? Boken baseras på befintliga teorier och modeller inom området, samtidigt som den strävar efter att expandera dessa.
Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.
Utgåvor
Någonting har hänt inom marknadsföringen. Allt fler vill veta hur man lyckas behålla befintliga kunder. Kundlojalitet har blivit ett nyckelord. Kanske är det dags att mynta det nya begreppet lojalitetsföring?
Bok: 115901
Anmäl textfel