
Våra experter hjälper dig eftersöka "Emotionsladdad marknadsföring" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Emotionsladdad marknadsföring
Av Magnus Söderlund

Bok- presentation: |
Emotionsladdad marknadsföring |
Författar- presentation: |
Magnus Söderlund |
![]() |
En stor del av reklambudskapen vi möts av syftar till att väcka positiva känslor, som kopplas till produkten. Den här boken vill göra oss bättre rustade att handskas med emotionsladdad marknadsföring.
Läs mer
Emotionsladdade objekt väcker ofta positiva känslor hos betraktaren, för att i nästa steg påverka dennes utvärdering av både marknadsföringen i sig och produkten. Och det tycks ske på ett snabbt och omedvetet sätt. Därför kan man betrakta emotionsladdad marknadsföring som ett försök till dold påverkan. Men emotionsladdad marknadsföring ger inte alltid de effekter som marknadsföraren önskar.
Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2003 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Magnus Söderlund är professor på Handelshögskolan i Stockholm och föreståndare för CCM (Centre for Consumer Marketing).
Utgåvor
En stor del av reklambudskapen vi möts av syftar till att väcka positiva känslor, som kopplas till produkten. Den här boken vill göra oss bättre rustade att handskas med emotionsladdad marknadsföring.
Bok: 116196
Anmäl textfel