
Våra experter hjälper dig eftersöka "Säljledning - Att skapa framgångsrik försäljning" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Säljledning - Att skapa framgångsrik försäljning
Av Marie-Louise Kjellström

Bok- presentation: |
Säljledning - Att skapa framgångsrik försäljning |
Författar- presentation: |
Marie-Louise Kjellström |
![]() |
Släpp föreställningen om att försäljning handlar om ett brett leende och förmåga att övertala! Bygg istället en robust organisation där försäljningsresultaten säkras över tid."Säljledning - att skapa framgångsrik försäljning" vänder blicken från den individuella säljaren till försäljningsavdelningens organisation. Genom exempel, intervjuer samt praktiskt användbara modeller visar boken hur man skapar bättre förutsättningar för framgångsrik försäljning. Boken presenterar modeller inom tre olika områden: analysarbete, säljprocessen och förbättringsområden. Inom dessa block beskrivs flera redskap som bör användas på en försäljningsavdelning, bland annat prospektering, lönsamhetskontroll och benchmarking. Bokens pedagogiska upplägg gör att den lämpar sig dels för kurser inom området, dels som praktiskt verktyg för alla som arbetar med försäljning. Marie-Louise Kjellström har haft flera chefsbefattningar inom försäljning och affärsutveckling i ledande företag. Bland annat på SAS, Eniro, Dagens Nyheter och franska L'Oréal-koncernen. Idag är Marie-Louise VD på Grand Hôtel i Stockholm.
Utgåvor
Släpp föreställningen om att försäljning handlar om ett brett leende och förmåga att övertala! Bygg istället en robust organisation där försäljningsresultaten säkras över tid."Säljledning - att skapa framgångsrik försäljning" vänder blicken från den individuella säljaren till försäljningsavdelningens organisation.
Bok: 15838
Anmäl textfel