
Våra experter hjälper dig eftersöka "Relationship management for the future" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Relationship management for the future
Av Frederic Bill, Michaela Sandell, Mosad Zineldin, Sarah Philipson, Valentina Vasicheva

Bok- presentation: |
Relationship management for the future |
Författar- presentation: |
Frederic Bill |
![]() |
Utgåvor
Customers are people with differing desires and needs. Yet, it may be argued that most individuals seek satisfaction from sustainable human relationships. They are committed to certain ethical standards and seek ways to enrich the individual’s possibilities in life, without infringing on the society that they live in. To win these people’s hearts, a relationship-based organisation needs to understand their present and future needs and desires and provide them with a mix of functional, utilitarian, technical and symbolic values.
Relationship Management for the Future (RMF) provides unique and powerful tools and a road map for understanding relationship creation, development and sustainability. This comprehensive and exclusive book blends the enduring wisdom of the past with the fresh thinking of the present and, in so doing, offers a vision of the relationships of the future. This multidisciplinary work addresses a broad spectrum of total relationship management (TRM) strategies to create dynamic competitive organisations.
RMF provides a synthesis of research and practice to offer valuable new insights for the effective management of relationship-based organisations. The book is aimed at undergraduate, advanced students and scholars in business, marketing and management as well as professionals facing the challenges of the future.
Bok: 195173
Anmäl textfel