
Våra experter hjälper dig eftersöka "Möte med konkurrens - hur du marknadsför offentlig verksamhet" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Möte med konkurrens - hur du marknadsför offentlig verksamhet
Av Stina Stensson
Bok- presentation: |
Möte med konkurrens - hur du marknadsför offentlig verksamhet |
Författar- presentation: |
Stina Stensson |
![]() |
Den offentliga sektorn har på senare år blivit alltmer konkurrensutsatt och i vissa avseenden börjat likna företag. För offentlig verksamhet har detta möte med konkurrens skapat en situation med nya krav på hela organisationen, chefer och medarbetare.
Möte med konkurrens är en grundläggande bok i marknadsföring, skriven för dem som arbetar i eller utbildar sig för offentliga verksamheter.
Läs mer
Den offentliga sektorn har på senare år blivit alltmer konkurrensutsatt och i vissa avseenden börjat likna företag. För offentlig verksamhet har detta möte med konkurrens skapat en situation med nya krav på hela organisationen, chefer och medarbetare.
Möte med konkurrens är en grundläggande bok i marknadsföring, skriven för dem som arbetar i eller utbildar sig för offentliga verksamheter. Med utgångspunkt i offentlig verksamhets unika förutsättningar förklarar boken på ett okomplicerat sätt vad marknadsföring är, ger exempel på olika slags konkurrens och tar upp mål som en offentlig verksamhet kan ha med sin marknadsföring. Den behandlar även vanliga strategier och typer av marknadsföringsaktiviteter. Dessutom visar boken hur du praktiskt, steg för steg, arbetar med profilering och gör en marknadsplan.
Stina Stensson, ek.lic, har lång erfarenhet som rådgivare och utbildare, både inom näringsliv och offentlig sektor. Hon har tidigare skrivit flera böcker och arbetar bl.a. med forskning och som företagskonsult med inriktning på utveckling och marknadsföring.
Utgåvor
Den offentliga sektorn har på senare år blivit alltmer konkurrensutsatt och i vissa avseenden börjat likna företag. För offentlig verksamhet har detta möte med konkurrens skapat en situation med nya krav på hela organisationen, chefer och medarbetare.
Möte med konkurrens är en grundläggande bok i marknadsföring, skriven för dem som arbetar i eller utbildar sig för offentliga verksamheter.
Bok: 116020
Anmäl textfel