
Våra experter hjälper dig eftersöka "High Growth Companies : Driving the Tiger" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

High Growth Companies : Driving the Tiger
Av Thomas Ahrens

Bok- presentation: |
High Growth Companies : Driving the Tiger |
Författar- presentation: |
Thomas Ahrens |
![]() |
Originaltitel: | High Growth Companies: Driving the Tiger See larger image Share your own customer images Publisher: learn how customers can search inside this book. High Growth Companies: Driving the Tiger |
Thomas Ahrens has researched what makes a "Tiger" company and the techniques necessary to sustain growth on such a scale. Managing high growth companies can be likened to driving a tiger - tough to learn but worth persevering with."Tiger" companies - those that grow their sales annually by more then 25 per cent - require a certain kind of management. Companies that continue to expand find that it becomes increasingly difficult to remain innovative and nimble as large company cultures can take over. The book provides a practical framework that entrepreneurs and senior managers can implement within their companies.
This second edition includes new material on high growth companies in the service industry, the different strategies required in mature versus rapid growing markets, and the introduction of the concept of "Time Monopoly" phases. With new case material from Virgin, Microsoft and Apple, this book also shows how high growth can be sustained in industries as diverse as furniture retailing and cellular phone technology.
In todays current business climate, only those organisations that recognise the art of managing high growth will survive and prosper.
Utgåvor
Thomas Ahrens has researched what makes a "Tiger" company and the techniques necessary to sustain growth on such a scale. Managing high growth companies can be likened to driving a tiger - tough to learn but worth persevering with."Tiger" companies - those that grow their sales annually by more then 25 per cent - require a certain kind of management.
Bok: 125693
Anmäl textfel