
Våra experter hjälper dig eftersöka "Tid för undervisning. Ds 2013:50 : lärares arbete med åtgärdsprogram" - utan extra kostnad
Glansholms Antikvariat har många tusentals böcker på lager - och över 10 miljoner böcker hos våra underleverantörer. Vi har en unik service till dig - efterlys boken och våra experter eftersöker den åt dig och återkommer inom några dagar.
Vad kommer boken att kosta? Normalpriserna för efterlysta böcker ligger mellan 120 kr och 380 kr beroende på utgåva, skick, tillgång, etc. Vi kan inte lämna ett pris förrän vi bedömt det enskilda exet. Har vi boken inne kan det ibland bli billigare och rariteter har ofta ett högre värde, att en bok är kostsam hindrar oss inte från att eftersöka och reservera den för våra kunder.
Är en efterlysning bindande? Nej, naturligtvis får du se bild, pris och skickbedömning innan du bestämmer dig. Men en efterlysning innebär ofta att vi låter ta in boken på lager och vi är därför naturligtvis tacksamma om du är seriöst intresserad och återkommer när vi kontaktar dig via epost.
Vänligen gör en efterlysning per bok! Varje bok behöver ett eget referensnummer för att vi ska kunna hantera efterlysningen.
Vi behandlar inte efterlysningar av ordinarie kurslitteratur.

Tid för undervisning. Ds 2013:50 : lärares arbete med åtgärdsprogram
Av Utbildningsdepartementet

Bok- presentation: |
Tid för undervisning. Ds 2013:50 : lärares arbete med åtgärdsprogram |
Författar- presentation: |
Utbildningsdepartementet |
![]() |
Föreslår en modell med olika steg i arbetet med elever i behov av stöd och särskilt stöd.
Förslagen bygger på att det finns en undervisning som möter alla elever. Stöd är den första insatsen som sätts in för en elev som behöver det. Om en elevs behov av stöd inte kan tillgodoses inom ramen för den ordinarie undervisningen ska detta anmälas till rektor. Rektor kan sedan göra bedömningen att eleven är i behov av särskilt stöd. Detta ska dokumenteras i ett särskilt åtgärdsprogram endast om eleven, om han/hon har fyllt 16 år, eller elevens vårdnadshavare begär det.
Utgåvor
Föreslår en modell med olika steg i arbetet med elever i behov av stöd och särskilt stöd.
Bok: 221414
Anmäl textfel